Sunday, July 21, 2013

PAWANG RAJA BOLEH RAWAT PELBAGAI PENYAKIT

Dato’ Setia Raja D.K. Prof. Dr. Khalifah Hj. Hasim @ Mohsin atau terkenal dengan panggilan Pawang Raja dan lebih mesra dengan panggilan Tok Ayah merupakan anak jadi Padang Serai, Kedah dan keluar berkelana mencari ilmu dan membina kehidupan ketika berusia 16 tahun.

Setelah berkelana  bertahun-tahun akhirnya beliau kembali menetap daerah kelahirannya Padang Serai.Beliau kembali ke Padang Serai dengan Ilmu Perubatan, Gelaran dan isteri dari keturunan DiRaja Perak, Raja Marzuin Raja Abdul Aziz.

Menurut Tok Ayah, beliau mampu mengubagti pelbagai jenis penyakit kronik seperti Barah, Jantung, Buah Pinggang, Darah Tinggi, Kencing Manis, Gila, Gila Babi malah pelbagai lagi jenis penyakit mesteri seperti terkena buatan orang.


Tok Ayah juga mampu membantu mengatasi masalah rumahtangga serta cinta. Untuk mengetahui  lebih lanjut mengenai PAWANG RAJA, sila lawati http://pawangdirajadato.blogspot.com/. Dan bagi mereka yang hendak mendapat khidmat Tok ayah boleh hubungi : 019-4659956.

37 comments:

elena77 said...

saya perlukan bantuan, boleh tak kenalkan saya bomoh di melaka terima kasih

Pawang Raja said...

Sebarang perubatan dan pertanyaan sila hubungi tok ayah pawang di raja di talian 0194659956

Dikman Dekman said...

Hey guys, sesiapa ada masalah tentang rumahtangga, percintaan atau hubungan songsang. Meskipun pelaris perniagaan. Anda bole telefon uncle ni. MMG MENJADI! Saya jamin sebab saya sendiri mengalami nya. Kalau saya tipu saya akan bertanggungjawab. Try berubat dkt uncle ni. Anda pasti tak menyesal punya. Call uncle ni 0173585984 ( nukman arshad) maharnya serendah rm400 sahajaaaa pengeras rm1. Try Dijamin memang puas hati .

aweenahassan said...

Salam dan selamat pagi. aku nak share sikit pasal semua yang post disini. Saya juga mempunyai msalah yg sama macam anda anda dan saya pon byk kali kena tipu dengan mereka. takkesahlah kak dayang, cik osman, kak habsah, uncle nukman dan ramai lagi. kebanyakkan semua dlm suspek polis. tapi bukan itu persoalannya. persoalannya saya sudah pon selesai masalah saya setelah cuba dgn pawang ni . pawang ni brnama cik buyong. wlaupon nama dia tak sefamous dkt sini tp kerjanya ini mcm. memang menjadi. saya punya masalah adalah masalah sejenis. selama seminggu lebih kes saya sudah settle. Demi Allah saya katakan memang menjadi. try hubungi dia . 01138849242-cik buyong

Zulkarnain Jumai said...

berapa bayaran tok berubat dengan pawang di raja?

shazwan fatin said...
This comment has been removed by the author.
marilynn Ling said...

Dia tipu duit i dh rm1250

marilynn Ling said...

Dia tipu duit i dh rm1250

marilynn Ling said...

Uncle tu tinggal mn

marilynn Ling said...

Uncle tu tinggal mn

marilynn Ling said...

Uncle tu tinggal mn

marilynn Ling said...

Uncle tu tinggal mn

marilynn Ling said...

Mn dia tinggal

marilynn Ling said...

Mn dia tinggal

marilynn Ling said...

Mn dia tinggal

nazri sujae said...

Marilyn, please email me at silversea.pe@gmail.com. Tks

Unknown said...

Please help me....I dah x bleh nak keje....anak2 jd mangsa...sy cuma nak bekas suami kembali...mana2 ade bomoh hebat bleh buat dia balik pd sy n anak2...

Avr Aveera said...

Marilynn..sape yg tipu duit u

Avr Aveera said...

Marilynn..sape yg tipu duit u

Avr Aveera said...

Marilynn..sape yg tipu duit u

muhamas alan arsyah said...

hubungi no ni 0179629263 dia ada jual minyak untok kaya untok cantik untok apa saja yang u mau

muhamas alan arsyah said...

cuba hubungi no ni insyaallah dia boleh tolong 0179629263

Black Rozes said...

Orang yg empunya nombor fon tu tinggal mana?

Nirinabigail said...

Cuba korang call ni 0168327493..sya dah 2 pnyakit sya brubat dgn kaka ni tp ok smua..lgpun x mhal,sya hari tu 400 ok je

Nirinabigail said...

Cuba korang call ni 0168327493..sya dah 2 pnyakit sya brubat dgn kaka ni tp ok smua..lgpun x mhal,sya hari tu 400 ok je

Fazilah Ghani said...

Boleh berubat jarak jauh?

Fazilah Ghani said...

Mana dia tgl?

Fazilah Ghani said...

Mana dia tgl?

ki ageng pamungkas said...

Untuk pengetahuan semua

Pawang di raja yg duk di padang serai ni yg blog dia mengaku kawin dgn anak sultan idriss ,yg tempat mengubat dia ada gmbar org bserban berkemiyan ni,aku bg clear lagi clue dia ni, yg ber kot,btali leher naik kereta merc.lama ni PENIPU PEMBOHONG PENYANGAK BESAR ,ada dah yang dah terkena dalam ni,clue dia lagi kalau nak berubat istri lari dari rumah, kekasih dan sbgainya pengeras dia rm 800.00 tempoh masa 10 hari.. last last apa pun tak ada. Ni bukan cerita dia allah x izin ka apa,tapi dia ni mmg penipu, x buat pun. Ni bukan pengalaman aku sebab aku benci sangat dengan bomoh ni,dlm kurungan sahabat karib setan ,dan jenis penipu orang yg dab mmg susah ni mcm pawang diraja lahanat ni.dah ada report lebih dari 5 orang, aku yakin lebih dari 5 org ni yg dah jadi mangsa dia cuma 5 org ni yg berani buka mulut yang lain x berani kot sebab dia ni ayahnda gengster kononnya.. nanti kita tgk sapa lagi gengster, celaka punya manusia mcmni pun ada lagi,umur dah tua masih nak menipu orang. 1 lagi laporan suami mati pucuk,nak berubat dia mnta mcm biasa 800 rm lpas tu kena bawak batang cangkui, lpas tu kawan ni dtg balik bawak pengeras bawak btg cangkoi.. buat buat suruh tnggu ,,smpai la ni dah stahun x keras2.. 800rm pengeras ja dah hilang.. 
Ni bukan crita fitnah bukan cerita auta. Hati hati lah. Orang susah lagi kena tipu dgn org tua pakai grlaran prof. Khalifah dr. Bagai ,pakai mcm c,e.o duduk rumah sparuh nak runtuh. Sapa nak try buleh la,skurang2 nya aku dah bgtahu...
Manusia manusia.. admin jangan block komen aku ni kalau x lagi panjang crita nanti, siasat la dulu,tapis tengok yg mana btul yg mana lintah darat .sbb rata rata org surf blog ni nak dpt panduan.prg tua tua pernah kata Beringat sblm kena ,kalau dah kena ,tumbuk balik. Pikir la sndiri. Ops sblum tlena, jaga jaga la dgn komen2 "aku dah pernah berubat,ok... xmahal mana..rm 400 je.." pembohong la tu..geng2 dia jugak tu

Unknown said...

Mana nk dptkn khidmat bomoh susuk ?

Unknown said...

Betul ke ni dia hebat

Chuan Teik hong said...

Usah ambil atau call pawang diraja. I sdh bru cuba. Semua jaji manis. Lepas tarikh yg jaji tu. Call. Sms whtup semua tak balas.

Chuan Teik hong said...
This comment has been removed by the author.
Chuan Teik hong said...

I setuju pawang diraja di pdg serai kononya bergelar diri hebat dri lain. Tapi merupakan penipu besar.

Chuan Teik hong said...

Marilynn. Sdh jupa bomoh yg hbat?

mohd ghouse said...
This comment has been removed by the author.
farid said...

Ni dia TOK AYAH penipu aku nak cerita. jangan berubat kat dia.Duit aku RM BERIBU dah habis dengan dia ni. semua pembohong. banyak yang tertipu dengan dia ni. Masa nak temu janji nak bagi duit pengeras,sekali call je pasti jawab. tapi bila dah berubat,lepas 2 minggu call tak jawab.pi umah dia berkali kali kena marah.bangun tidur pukul 11am,alasan dia berubat malam konon. kata bini ada 4,yang aku tengok 2 je,sorang dah tua,sorang bini indon yang reject,orang pon tak lalu tengok,Mcm tu punya bini sesiapa pon boleh dapat asalkan boleh bela.kereta mercedes buruk dan perdana,2 2 kereta roadtax mati bertahun.mcmana lah dia ni guna aku tak tahu.aku dah terkena pembohongan dengan dia.sudah lah tak perlu berubat dengan dia.tak ada hasil. sakitkan hati lagi ada.